Pages

Misi 2011






1) Nak wujudkan satu blog private khas untuk hal2 berkaitan tensi2 dalam pekerjaan jika ada. Somehow, aku rasa meluahkan perasaan ketika marah (selalunya aku jarang marah kecuali hal2 berkaitan dunia pekerjaan) especially di blog is not healthy at all. Sebab bila dah tak marah, dah sejuk, terbaca balik rasa macam "eeee eeee apa la macam tu pun nak emo". Biasa la, bila dah tak marah dah, rasa macam semua benda tak patut emo begitu *tu yang jadi kes selalu delete entry tu sebab rasa macam geram dengan diri sendiri boleh emo macam tu*


2) Kumpul duit nak gi korea Autumn depan. Nak pergi Nami Island (sambil mengalunkan lagu Winter Sonata), Namsan Tower, Everland, Dongdaemun Market, Namdaemun Market. Kalau boleh aku cari jugak jalan nak pergi Lotte World. OMG, teringin ok!Nak bergambar depan Camelot Carrousel!!! haha pastu nak tengok pertunjukan kat situ yang ada Cinderella naik kuda, Snow White & orang kerdil etc etc. Boleh feeling2 ala2 kat Tokyo Disneyland. Ok asal keluar nama banyak tempat neh macam pernah pergi pulak.Hahah ter-effect jugak pengetahuan tengok citer korea ni, melekat imej&nama tempat dalam kepala. LOL.


3) Learn keyboard! hahaha. Secara rasmi lah. Bak kata adik aku "Yang datang belajar semua budak kecik je dowh. Ko nak ke?" Eh, mestilah nakkk. Ada aku kisah budak kecik ke tak, asalkan orang tu kata boleh maka boleh lah kan.


4) Melancong bersama kawan2 (dalam or obersea.hehe) dan jugak bersama family (nak pergi mana nana? Korea takleh la kan.hihihi.)


5) Life yang lebih baik dari tahun sebelumnya. Of course. Dan jugak nak mempersiapkan diri untuk menambah ilmu pengetahuan dalam kerjaya mahupun tidak, melalui pengalaman2 yang berharga. huhu sungguh skema sekali azam ini.


6) Nak pergi konsert Siti.haha! Kalau ada lahh. Kalau takde takpe. Aku tak bape minat pergi konsert or apa2 acara yang kemunculan dia hanyalah untuk 2-3 buah lagu je. Artis lain kat Malaysia lagilahhh aku haremm nak pergi memana konsert kan. Of course yang dalam Malaysia. Kot la dia buat kat Sg ke, Indon ke memang tak pergi lah kot.

Tu je kot.

pic: google.com