Pages

Wasiat?

Benda ni dah lama blogger2 sekian terfikir cuma aku je belum terfikir lagi.

Guys, esp2 blogger, can u imagine someday when u're suddenly gone, what happen to your blog? Adakah bertukar menjadi blog berhantu? HAHA. Sebab blog tinggal kan. Macam rumah yang pemiliknya dah meninggal dunia takde sape duduk maka jadi rumah tinggal. Tak ke seram?

Sebab biasanya, kalau dah berblog ni sure ada rakan alam maya yang sentiasa berhubung sekali tetiba menghilang tak ke pelik tu.hehe. Pulak tu kalau tetiba simcard aku musnah terjatuh dalam air ke apa, tak boleh access langsung, nombor2 dalam tu semua hilang, mampuih kawan2 aku tak tahu ke mana aku menghilang. Hamboihh jauh pulak imiginasi aku ni kan.

Ramai mengambil inisiatif memberi password2 kepada orang2 yang dipercayai. Kalau ikutkan aku boleh je bagi password kat adik aku tu haaa, tapi tau2 je la, ada sesetengah entri yang masuk draft (sama ada yang pernah publish atau belum) so macam segan sikit lorrr. Muahaha. I think i need to clear (read:delete) segala entry2 yang kat dalam draft. OMG aku baru check tadi. Entry draft dah sama banyak dengan entri yang dah publish! haha. I really need to clear everything neh.

p/s: Nana, nanti bila2 aku bagi password&email blog aku kat ko nanti kan, silalah simpan dalam kepala ok tamau main lupa2 ok! Kot la jadi apa2 kat aku ke, silalah buat entri yang berpatutan untuk information kepada reader blog aku ye. Maklum la, kang ada orang tanya "Akak, kat mana nak cari citer korea murah tu ye" sampai mesej2 kat FB tak bereply, kesian plak kan tunggu lama2 takde respon. hehehe