Pages

ANTI FANPAGES IS REALLY RIDICULOUS


Oh sekarang akan bercakap dengan nada sungguh straight-forward. Aku rasa sangat annoying setiap kali nampak anti fanpages ni. Apa lagi melalui 'like' rakan2 la. Aku tak faham kenapa semua nak anti2 bagai ni. After all, they just an artist who did nothing to u. Tak rosakkan hidup korang pun, tak menjejaskan korang pun. Why must show ur official hate for that much. I mean why not u just keep ur hate dalam hati je instead of mengumumkan "SAYA BENCI DOT DOT DOT"??? Can u imagine berada di tempatnya? It's hurt okay menyaksikan ribuan orang membenci anda tanpa sebab atau atas sebab yang anda sendiri tak tahu. Ok la, kalau benci sebab perangai pun,but errr...do u really know about them? I mean REALLY??? I mean SERIOUSLY??? Do u even best friend with them and know the real personality of them? Stop being ridiculous.

Aku pun ada la tak suka orang jugak. Bukan BENCI. Just dislike. Ye ,ada la sorang artis malaysia perempuan ni sebab instinct rasa macam dia gedik je. Tapi aku tak tergamak la nak like "KAMI BENCI DOT DOT DOT" kat FB tu. Sebab aku rasa 'rasa tak suka' ni tidak berasas sama sekali untuk disebarkan atau diumumkan unless aku betul2 kenal dia.

Aku ada sejarah, tak suka orang sekian2 at the first tapi bila last2 kenal, kawan baik okeh. So stop judge people that u really didn't know anything about them. Jangan bila orang lain benci , kau pun ikut trend sama2 benci jugak.

p/s: Kecuali ANTI ISRAEL. Ye, semua sila benci ISRAEL. Mereka jelas kejam and deserve our hate lah kan.

p/s: If u really hate something that unreasonable, just leave it alone instead nak heboh2 anti sana anti sini. Menyampah aku tengok.

p/s: Sorry for being straight-forward