Pages

Takde twitter=ketinggalan zaman?

Statement ni bukan datang dari mulut aku. Meh nak citer meh.

Ada seorang artis ni, popularrrr sangat. Berumur 25 tahun tahun ni. Bila dengar semua orang sibuk bertwitter dia bagi statement dia pening dengan sistem twitter so dia just stuck dengan web yang sistemnya ala2 facebook la gitu.

Sekali tengok2 tak lama pastu dia pun buat twitter daaa... Terpengaruh la tu.hehe

First tweet dia tweet satu gambar and caption skali so aku ingat dia dah terer guna la. Untuk second tweet, dia beritahu dia geledah twitter thing sampai battery dia habis daa (dia tweet guna phone kot). Pastu dia beritahu walaupun dia dok geledah2, even belajar dengan budak 15 TAHUN macam mana nak guna twitter, dia sebenarnya masih tak faham guna twitter ni. Dia hanya tahu tulis status, benda2 lain dia tak tahu. Pastu dia beritahu kat update tweet yang walaupun dia macam pening2 gitu tapi dia still try guna SUPAYA DIA RASA DIA TAK KETINGGALAN ZAMAN or rasa ketinggalan daripada orang lain. Is that twitter really popular sampai dia wat statement gitu?hahaha.

Ok aku rasa statement ni comel+lawak giler sebab tu aku buat post ni. Aku citer kat adik aku pun dia tergelak.

Artis mana oi yang sanggup buat statement cenggini kat public? Dah la ARTIS POPULAR, YANG ADA FOLLOWERS DARI PELBAGAI NEGARA, paling2 pun dia cover n takde la beritahu straight forward kan. Artis kan biasanya jaga air muka (sebab tu aku lebih suka artis yang tak berapa nak jaga air muka,straight gitu)

p/s: Aku rasa dalam2 banyak2 artis yang aku follow, update dia yang blur2 pasal twitter ni la yang paling comel sekali pernah aku baca. Tambah2 aku faham jugak la perangai dia ni so bila dia update status gitu, aku boleh bayangkan reaksi 'muka blur' dia masa update status gitu and aku boleh bayangkan situasi@reaction dia tyme tu and matchingkan dengan nada suara yang dia selalu bercakap sebab tu aku gelak kot.hahaha. Dulu2 aku tak minat dia pown dan rasa dia tak interesting pun tapi sejak aku tengok perangai dia yang selalu cam blur2 terus minat plak.ekeeke..

p/s: Mula2 ingatkan sape la yang dia dok tanya2 pasal twitter tu. Ingatkan baya2 aku gak. Sekali aku google nampak je muka sape spontan aku tergelak. Budak kecik daaa. haha macam comel je belajar dengan budak 15 tahun macam mana nak guna twitter

p/ss: Tak pasal2 keluar topic, sepatutnya citer hariRaya-related things. hahaha.

1 voice out:

rucci87 said...

ahahahaha..
i tau sapa.. tau sangat.. kekekekek
comel je dia kan.. huhuhuhu