Pages

Cerita raya

1) Raya pertama. Malam raya di kedai mamak. Pagi raya rilek2 kejap pastu pergi rumah sedara kat Klang.

2) Raya kedua balik kampung. Sampai rumah nenek pastu berjalan raya sehari suntuk. Ayah cakap tak pernah2 macam ni sebab selalu petang je jalan raya malam tu mesti rehat kat rumah.

3) Ayah buat nasi minyak. Perghhh terbaik la nasi minyak ayah. Boleh la buat katering masa aku kawen nanti. Eh eh. hover pulak aku.

....

.......

err tak tahu nak citer apa dah. Nampak sangat tak berapa menarik untuk diceritakan. Tapi saje je nak cerita buat entri cukup syarat . Sekian

Jap nah gambar raya tahun ni.





Semacam je muka aku, maklum la kamera laptop nana. haha. Nana, aku cilok gambar ni ye. Sian aku ni haaa nak upload gambar tapi disebabkan malas, aku cilok daripada ko punya je la eh. Cepat dan ekspress.

0 voice out: