Pages

Happy belated Birthday Nik Nur Liyana! ^_~




Happy Belated Birthday my BFF, Nik Nur Liyana bt Ilias. Thanks for being my wonderful roomate for 3 years ( pecah rekod, roomate terpaling lama ;P ). Thanks for being such a wonderful friend for me. Love Ya!

July 2006

Our first meet. Tengok senarai nama... Terus ayah cakap "Nadia roomate kau orang Kelantan. Ni ada nama 'Nik' kat pangkal nama dia ni ". Terasa berdebar-debar giler. Sebab kot la takleh 'masuk' kan. Masuk2 bilik je, aku disambut dengan wajah cerianya. My first impression was "Waaa, she's good.". Senyum je + ramah. Aku pulak terlebih-lebih pemalu. hakhakhak

Yang pasti hari pertama & awal2 dulu, macam biasa aku tak bercakap banyak sangat dengan dia. Banyak jugak tapi tak sebanyak sekarang. Mungkin aku rasa aku ada banyakkkk masa akan bercakap banyak dengan dia so just slow2 ^_^

July 2009

She revealed "Ady dulu awal2 dulu nampak macam sombong sket" hakhakhak. Dah agak dah. "Sombong? Ye ke? Macam mana?". She reply "Kt rasa kt ada tanya something tapi ady cam tak jawab tapi ady just angguk n senyum je"

hihihi. Ini bukan kali pertama orang kata gitu. Kalau tak silap aku, wawa pernah cakap aku camni gak masa kat matrik. hohoho...

p/s: She is our 'ayie'. Sebab dah banyak orang nama 'Nik' dan 'Nadia' kat kolej so kitorang create nama baru supaya tak terconfius-confius dengan orang lain. For my name, kadang2 diorang panggil 'ady', kadang2 diorang pendekkan jadi 'dy'. Basically, Sya dengan Nora own their own name sebab takde kan orang lain yang nama Sya & Nora kan? hehehe...

p/s: Nak publish entri ni semalam tapi disebabkan internet super hampeh semalam so takleh last2 tertidur aku sampai pagi.hukhukhuk

p/s: Sya terserempak dengan 'stabilo' semalam. Ngeh3x (eh apasal ngeh3?) Ok jeles sebenarnya. Wakakaka

1 voice out:

Anonymous said...

hepi bufdayy aiyie...ehhehe!
name korang unik kan..mase frst2 tergeliat jugak lidah nih taw..tp lame2 tu xsedar sejah bila lidah nih dh fluent je sebut.heheh!

p/s : rmbut stabilo still same okeyh..pacak2 cam trojan dr blakang.hahhahahhahhahah!
-sya-