Pages

Tentang Mimpi-2 : I kill him!

Semalam aku mimpi. Seseorang yang aku harap2 kan muncul dalam mimpi aku akhirnyaaaaa muncul jugak. Tapi dengan cara yang sadis. I kill him in that dream. Sob sob sob. Sadis betul. Aku rasa sejak2 kes Sosilawati ni kot, tu yang scene bunuh2 bleh masuk dalam mimpi aku tu.huhu..

Ceritanya macam ni. Aku pergi rumah ada sorang perempuan ni. Perempuan tu orang kaya2. Aku pun tak tahu apa kaitan perempuan tu dengan aku. Pastu tiba2 datang seorang lelaki nak jumpa perempuan ni. Dia ni macam ala2 bodyguard kepada someone. Lelaki itu la. Pastu kan tetiba je perempuan tu suruh aku tembak lelaki tu dan aku pun tembak la. Bang!~ Aku pun pelik apasal pistol tetiba ada kat tangan aku dan setahu aku, lelaki tu aku macam kenal dia dan macam minat dia tapi apasal tah tergamak plak aku tembak dia. Dalam mimpi tu sendiri aku rasa aneh ok. Macam kene pukau ke apa tah. Pastu aku refresh balik ingatan aku, sebelum tu perempuan tu bagi aku minum air dan aku rasa air tu lah kot dia jampi2 ke apa ke. Lepas tembak tu aku tergamam jap pastu ohhh aku terus terbangun dari tidur. haha.. Tak sempat nak ada scene bakar2 ke scene polis2 ke. ahaha. LOL

Dalam mimpi tu aku tahu aku kenal lelaki tu, dan aku tahu aku minat dia tapi aku tak ingat dia sape. Maksudnya aku tak tahu lebih detail2 dari mana datangnya dia.. Bangun2 je dari tidur terus aku cam dia. It's him!

Aku bajet2 la kalau dia masuk dalam mimpi, dia cakap "Nadia, I love you" ke apa ke kan. KAHKAHKAH. Muntah darah la nadia oiii!

0 voice out: