Pages

Merealisasikan impian 7 tahun

FM dah officially cancel. =(

Takpe la..Mungkin ada hikmahnya. Just positive thinking!

Adakah hikmahnya ini?
-------------------------------------

Mungkin aku akan merealisasikan impian 7 tahun aku yang selama ni asyik distract dengan macam2 benda. hahaha. Bukan apa, selama ni macam ada je benda menghalang. Itu la ini la. Sampai impian sejak 2004 seolah-olah dikaburi dengan kabus yang tak penting dan mungkin sekarang di 2010 akan disinari dengan pelangi wth-ayat-aku-ni?

Impian 7 tahun impian 7 tahun impian 7 tahun. Wahh macam hot sangat je benda ni padahal takde la hot mana pun. Mungkin sebab ianya 7 tahun maka sangat hot bagi aku! muahahaha.

Kemungkinan besar aku akan realisasikan hujung bulan ni. Kemungkinan kecil hujung bulan depan.

Tak berkaitan dengan tajuk:

Lens akuuuuuuuu!!!!!!! Dasyatnya. Dah tumbuh kulat. Akhirnya... Benda yang aku paling risau muncul jugak. Tu la, tak jaga bebetul. Sobsobsob. Aku baca kat internet ramai je mengalami masalah yang sama pastu hantar repair, boleh bersihkan. Patut la kabur semacam bila amik gambar. Ingatkan mata aku yang rabun. Waaa, still boleh repair lagi ke tak eh? Kene antar service la nih. Sigh.. Kalau mahal servisnya terpaksa la aku postpone impian 7 tahun ke bulan depan..... Shiro! Huhuhuhu.. Pening2. Kalau FM tak cancel memang hujung bulan ni jugak aku hantar service sebab kamera adalah penting untuk FM. Since FM dah cancel makanya....., boleh tak aku pospone je service kamera ni? Makin teruk tak kalau hantar service lambat sikit??????

p/s: Aku macam pernah dengar&baca yang service adalah FREE kalau hantar dekat centre. Is it true?? Kene waranty card tak? Dah la warranty card aku lupa aku letak mana (that's the big problem!). Aku kalau beli barang jarang kisah pasal warranty2 ni sekian. Aku tahu ambik barang pastu guna. Tu je. huhu

p/sss: Lupa nak inform, my camera brand belong to Canon dan berusia lebih 9 bulan.

0 voice out: