Pages

Confius

Aku dah terconfius-confius dah ni. Apasal banyak status kat FB cakap raya hari Khamis? Kenapakah? Ada pihak2 berkenaan announce kat tv ke? JAKIM? =_=. I don't know... Sebab mengikut kalendar raya hari Jumaat lah bukan?

Oh aku sangatlahhhh confius =_=

Dah la tak prepare apa2 lagi ni. Baju raya belum beli, kasut raya belum beli tudung raya eh tudung raya dah beli dah. Selamba badak je kan planning satu hari sebelum raya baru nak gi cari.

Aku telefon mak. Mak cakap pelik je bila aku beritahu raya hari khamis. Diorang kata jumaat. =_=


Kalau betul raya hari khamis memang habis la aku. Dah la malam ni baru beredar dari rumah sedara aku ni. Pukul 10 malam plak tu ayah aku datang amik. Mana sempat nak cari semua benda2 tu dalam satu malam. Silap2 tak beraya kang aku.

Ok, kita nantikan pengumuman sahih.

0 voice out: