Pages

The Beautiful Necklace....

Dear The Necklace,






You are beautiful and just nice....


Ok, aku dah puas hati dah sekarang.

Tapi hilang sikit ke-excited-an dapat benda ni gara2 tengok game Piala Thomas tadi. Aku memang emo kalau tengok badminton ni.

The necklace behind the scene:

Mula2 aku ingat dalam mimpi je la aku dapat benda ni sebab aku check harganya kat salah satu website yang agak popular la jugak (worldwide) tapi MAHALLLLLLL seyh harganya. So, impian masuk dalam mimpi sahaja la ok



Pastu jalan2 lagi, memang tak berniat pun nak beli dah sebab dah bleh tau range harga kan, tetiba jumpa lagi kat website yang singapore based punya. Murah la jugak daripada first2 aku tengok tu. Masa ni dah excited dah. Bila aku dah ready dah setup akaun paypal semata-mata nak beli kat situ punya pasal, sekali sold out daa...Ok redha jek.


Ok, jalan2 lagi terjumpa la pulak kat website yang US based punya. Harga plus rm13 daripada yang website singapore based tu but then still harga dia lagi rendah daripada orang malaysia mana tah yang jual harga mahal2 tu. Walaupun aku agak ragu2 sebab tak pernah2 order barang ship dari US tapiii, aku redah jek. Sebab website itu boleh dipercayai dan baca review kat situ, ok je. Kali ni aku malas nak tunggu dah, rembat ajeee. Last2, lebih kurang 9 hari tunggu, sampai dah parcel ni. =)




simple jek


Dia tak bagi kotak, siot je. Then, aku beli kotak sendiri dan simpan