Pages

Tentang Mimpi-1


pic: google.com

Ok, kene tulis sekarang. Sekarang sebab kalau tulis esok lusa, akan jadi basi. Nak tahu, malam semalam tiba2 je Hafiz Hashim masuk dalam mimpi aku. HAHAHAHAHA. Act, aku lagi adore Lee Chong Wei dari dia tapi takde la plak muka Chong Wei masuk dalam mimpi aku. Pelik betul, bukan aku minat si Hafiz pun (walaupun dia sebenarnya hensem dan isterinya comel eh eh takde kaitan). Mungkin sebab aku masih fikir2 pasal Piala Thomas & badminton things kot sebab tu la tetiba je mimpi dia. Aku rasa mimpi aku real sangat (biasa la mana ada kalau mimpi rasa tak real walau tak logik mana pun mimpi tu).


Dalam mimpi tu kan aku berlatih badminton dengan ada sorang cikgu sukan ni. Kebetulan, dia pun dibawah cikgu yang sama (haaa, kebetulan la sangattt). Lepas aku berlatih tu, tetiba je cikgu aku tu menghilangkan diri so aku tak tahu nak buat apa. Pastu tetiba Hafiz Hashim datang kat aku dan ajak aku lawan badminton dengan dia. Yang peliknya, terer la pulak aku main badminton ni kan. Walaupun kalah di tangan dia, aku berjaya memberikan saingan yang sengit kepada dia(cehcehceh gelis) dengan mata 21-19. Dia 21, aku 19. Huh sengit tak sengit? Set pertama je sempat lawan, nak masuk set kedua, aku dah terjaga dari tido. Ok, sangat tak boleh blah. Aku citer dengan nana pasal aku kalah 19-21 dengan hafiz hashim dalam mimpi aku tu terus dia gelak terbahak-bahak kata tak boleh blah mimpi macam tu. Kalau betul la mimpi tu, aku dah dikira boleh tercalon masuk untuk join Piala Uber 2 tahun lagi. muakakakakakahkah.


Akhir2 ni aku jarang mimpi. Bukan jarang, seingat aku, tak pernah kot mimpi apa-apa dalam masa 3-4 bulan yang lepas. Perkara yang agak pelik, walaupun aku dikira kipas susah mati Jang Geun Suk tahap korang pun tahu macam mana kan, tak pernah sekali pun aku mimpi si JGS ni(cehhh pelik la sangatt). Oh oh tersesesat la pulak nama dia kat sini kan ;P


p/s: Mulai sekarang, kalau mimpi apa2 aku nak catatkan cepat2 dalam blog/draft. Sebab aku menghadapi masalah mengingat jalan cerita mimpi bila dah lama2 sangat. Contoh, aku akan ingat 2 jam pertama je (after bangun tidur) pastu kalau aku tak berusaha nak ingat/refresh aku akan lupa terussssss jalan ceritanya. Apa yang aku ingat just subjek je. Apa ingat dalam drama/movie je ada jalan cerita@ subjek? Mimpi pun ada kay.hakhakhakokbye