Pages

Tentang nana

1) Bukan selalu aku citer pasal dia skang kan. Tambah2 sejak dia kat UITM tu. Nana 3-4 hari yang lepas dia balik rumah. Tapi petang tadi. dah balik UITM melaka dah. Nana kalau balik rumah mesti nak aku depan mata dia, kalau tak mesti dia akan panggil aku turun walau macam mana pun siap hantar komen kat aku kat FB

hahaha..angah jom teman ak kt bwh nie boring doe ko x sian kt ak ke pnat2 ak blik tp xde spe nk lyn ak..huhuhu~

hahah sian ko. Ye la aku turun la ni. muahahah

yeaaaaaaaaaa..........


ni baru satu. Belum masuk mesej dia kat inbox FB lagi suruh aku turun bawah. Agagaga~


2) Nana kata dia pencetus demam cerita korea kat bilik dia sekarang. Dulu mana ada roomate2 dia layan korea2 bagai ni. Siap kutuk adalah.hahah. Aku ingat lagi dia pernah cerita dulu masa tu tengah demam YAB, haruslah dia tengok banyak kali music video lagu 'Still/As Ever' yang A.N.Jell perform kat pentas tu kan. Sekali kawan dia sound daa "Ko tak boring ke tengok benda ni banyak2 kali? Aku nak termuntah tengok" sambil buat muka mejengkelkan. Fuhhh, direct okeh. Kalau aku, aku balas balik "Laa, yang ko datang tengok watpe. Sape suh tengok? Dah pi main jauh2. Syoh3x". muahaha.. Padahal bukan tengok guna lappy kawan dia kot. Pastu sound lappy pun takde la kuat mana pun.Ok, takpe la camtu kan. Tengok2, orang yang kutuk pun da kene virus demam korea dah. hahah gituuu. Bermula dengan BOF, berlarutan ke YAB pastu la ni patah balik ke cerita My Girl. Semangat nana copy dvd cerita My Girl aku semata-mata nak promote kat kawan dia. Kawan dia nak tengok katanya. Oh ye, semalam aku tengok My Girl punya NG, still gelak2 dengan nana. Tak lapuk ditelan tahun la citer ni =D

"Angah, apasal aku tak boleh log in laman web soompi ni?"
"Ko masuk emel salah tak?"
"Takde la. Betul la emel aku ni"
"Password ko salah kot. Apa password ko?" (aku dah tau act password dia sebab dia pernah btahu aku dulu, saje je aku tanya lagi)
"Password 'janggeunsuk' la"
"janggeunsuk? Eh password ko bukan 'leeminho' ke?"
"Yeke.. Jap aku try. Ehh, aah betul la"
"Sengal!!!"

Dia register soompi masa tengah demam BOF dulu (lee min ho heronya) sekarang demam YAB tak sembuh2 lagi tetiba je sesuka hati password dia bertukar jadi 'janggeunsuk' tanpa usul periksa. hahaha

3) Nana dah pandai make-up sekarang. Fewitttt. Ayah siap cakap dengan aku suruh aku make-up macam nana. Tercabar aku okeh. Ini tak boleh jadi!!! (sambil dalam kepala dah fikir alat make-apa yang bakal dibeli)