Pages

Tiba-tiba je kan

Kegemaran aku akhir2 ni begitu pelik. Sangat pelik. Sampai bila aku tunjuk kat kakak aku, dia kata "Ko kenapa ni Nadia?". Haaa gituuu, dia ingat aku kene penyakit sawan ke apa ke kan.

Tetiba je aku macam berminat dengan heels. Setengah hari aku dok search heels je tak habis2. Tak pernah2 macam ni.





Heels atas ni cantikkkk


Boleh nampak type2 heels yang aku suka? Yang tali tebal2 atau pun tali yang banyakkkk. I like!!! Kawan aku, Sya, kalau aku cakap aku beli sandal baru masa kat UPM ari tu pastu aku tunjuk kat dia mesti dia cakap "Dah agak dah". Dia tau2 je taste aku mesti yang banyak2 tali. LOL. HAHAHA. Aku ada sebab tersendiri. Aku suka banyak tali ialah sebab kalau salah satu tali terputus at least aku masih lagi boleh berjalan dengan kasut tu. Cuba kalau tali halus-mulus yang ada 2-3 je tali (err, korang boleh bayangkan tak?) lepas tu salah satu terputus? Azabbb ok. Merangkak la ko kat tengah2 Mid Valley tu terseret-seret. hahaha.

Aku ni kurang percaya dengan kasut dan berfikiran agak advance. Dalam berbuat sesuatu, aku selalu imagine apa-apa risiko/implikasi yang akan aku hadapi di kemudian. Dalam hal ni, aku selalu bayangkan situasi di mana tali sandal putus lepas tu aku terpaksa seret2 cari sandal baru ke apa ke. Dah tu kalau jalan macam alien terseret-seret, mustahil orang tak halakan pandangan terhadap ko walaupun sekejap kan. OMG maluuuuuuwuwuwu (walaupun tak pernah hadapi pun lagi ;P ). Dulu2 lagi dasyat, setiap kali pergi keluar shopping kompleks dengan kawan, aku wajib bawak kasut spare ok! Letak dalam beg. Sebab aku sangat bersedia kalau sandal terputus tali. Kawan aku pelik je apasal beg aku besar sumbat dengan apa. Ye la, zaman sekolah menengah, trend orang bawak beg kecik comey jalan2, aku bawak beg besar sebab nak sumbat kasut. LOL.


Berbalik kepada cerita heels tadi. Malangnya aku dengan heels macam tak berapa nak jodoh. Sebab even aku pakai kasut heels yang tak berapa nak heels sangat ni pun macam nak terjatuh kadang2, apatah lagi kalau heels yang berinci-inci macam gambar kat atas ni kan. So, aku rasa wedges lebih sesuai =)




Aku dah jatuh cinta pandang pertama dengan kasut atas ni. Nak! Nak! Nak! Malangnya saiz 5 je yang available. Aku saiz 8, saiz kaki Siti Nurhaliza (perlu ke mention yang ini??). Eh kejap2. Aku rasa macam aku ada copy url orang yang jual kasut ni tapi mana hilang tahh. Aigoooo. Nak cari balik, mana tau saiz 8 dah restockable ke.




OMG aku suka giler design heels kat atas ni!!!!! Aaaaaaaa!!! Such a perfect design for me. Separuh tutup, separuh lagi ada tali-tali. Design pun sangat cantik. Nakkkk. Waaaa, kalaulah ianya wedges T__T

pic: google.com

5 voice out:

Anonymous said...

oh balik msia nnti nk beli mcm yg di atas2 itu @_@ oh oh

Nadia said...

haaa beli arina, beli. hihihi

♥ Teacher Nonoi ♥ said...

Baru perasan dah lama akak tak beli Kasut, selalu cilok ibu punya je..ahahahaa....
Makin lama makin tak reti pakai heels

Nadia said...

nadia takleh cilok pulak, sebb saiz lain2.hihih..nadia pun dah lama tak beli kasut kak. Kali last awal april dulu, kasut jenis wedges tapi design tak bape cantik la. Suka lagi wedges atas ni. heheheh

shira said...

nafsu ni nafsu!!!! hahahahahaha!!! entry ni bernafsu.. takleh tahan,,,, rasa mcm nak shopping je