Pages

Even if i'm different from you, could you... like me?

New header!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yeah, sebenarnya aku bosan dengan header lama aku. Sebab ianya ready-made dan tak memapar sedikit pun kesukaan aku. Sikit pun takde. So macam bosan biar lama2 . hahahah

Pastu singgah kat blog naluvkpop.blogspot.com. Tertarik dengan one of his pic design. Frankly speaking, i like how she choose the word and match with the pic . Suka ayat "Even if I'm different from you, could you...like me" (ayat ni ada dalam citer Gumiho.hehe. Eh apasal lah citer korea ni selalu ada ayat2 yang menyentuh hati.wuwuw*tetiba*). Look like, kalau aku lain dari korang, mempunyai minat yang tak sama dengan korang, adakah korang still suka aku sebagai kawan korang. Ye la, sesetengah orang prefer berkawan dengan orang yang minat sama je kan.*huhuhu tetiba lagik*.

Berbalik kepada citer header semula. Kalaulah aku pandai photoshop or design2 macam dia ni sumpah aku tukar design header setiap dua minggu sekali ok. HAHAHA. Dengan selambanya aku minta dia saiz gambar tu untuk header tapi dia dengan baik hatinya design satu yang lain (tambah2 skit). Thank you sooooooo much. Neomu neomu neomu chuaa!!! Hahah selamba je aku ni. Dah la first time komen blog dia , sesuka hati je kan main request2 .ngeheheh..



Dengan ini jugak aku decide nak kekalkan design header yang ni sampai lah aku berjaya design header aku sendiri yang mengandungi gambar

1) Takoyaki

2) 2) SS501

3) 3) Pasangan2 cerita drama korea yang aku suka dan caption tajuk drama mereka sekali . Drama You Are Beautiful, My Girlfriend is Gumiho, Playful Kiss, My Girl, Boys Over Flower dan Stairway To Heaven. Pastu aku nak letak gambar hero 2nd citer My Girlfriend is Gumiho yang No Min Woo(berbaju hitam, nampak kolar kaler itam pun jadi la) tu sekali letak kat sebelah gambar gumiho (eh? Sempat lagiii)

S

Selagi takda 3 elemen di atas, aku tamau tukar. HAHAHAH.

Malangnya la, aku buta photoshop tak reti buat banner dan edit2 bagai. Kene belajar dulu laaaaa. Masalahnya aku kalau belajar online pasal photoshop lambat pick up oh. Dah la lambat pickup kan, sekali dapat pickup, sekali tu je la yang dapat buat. Esok2 kang aku try 'Eh? Camne? Dah lupa dah'. HAHA. Agaknya aku dengan photoshop memang ditakdirkan untuk tidak bersama *tetiba*. Wuwuwu..

Dengan ini, aku try lah belajar perisian nak design2 header. Korang edit header pakai software apa eh? Photoshop je eh? Ke ada software best yang lain? Kak Noi wajib jawab. Hehehe..

Heehehe. Tu je. Bye

p/s: Menjerit adik aku bila tahu aku tukar header baru."Nak jugakkkk!!!!!!!" katanya. Hehe sebab dia pakai header ready-made dan tak pandai coding n design2. Aku boleh lah faham sikit2 coding tu, kat mana location coding header tu tapi aku tak pandai design header/photoshop nana. Nanti bila aku dah pandai, aku buatkan untuk ko eh. =D

4 voice out:

♥ Teacher Nonoi ♥ said...

Puas hati kan bila kita edit blog sendiri, daripada yang ready made.. rasa mcm best gilerrrr dalam hati ni.

Nice banner.. comel betul~ dah la wording dia comel gak.. EKEKEKEKE

Actually akak ada ramai kawan yg minat tak sama ngan akak, tp leh je geng~ mcm kwn2 akak geli geleman ngan pink, akak plak suka. Tp demi kasih , mereka sanggup masuk blog geli2 pink demi nak baca entry, wpon jd silent reader je HAK HAK.

Dah tu, akak ni mana lah suka sangat ngan citer korean ni kadang blur2 jugak kalu org dah start ckp pasal korean, tp akak suka gak geng ngn Nadia wpon tak paham apa benda Gumiho tu. HAHA, oh tu citer ek, baik lah! (LOL)

Nadia said...

comel kan. Wording tu comel.Heheh

Thanks kak noi!!!!

I can see it even you don't say anything ;)

c.nad said...

wah terharu pulak bile nadia gune header ni...감사합니다! tapi tanye sikit, nape post mcm lari2 margin dia...mcm yang dkt no 2)ss501 and 3)3) tu... sbb pakai header ni ke jd cmtuh?? risau pulak saye...mane tau kot tak fit smpai effect post...

kak noi pandai kan buat header , comel2 je tgk kt blognye...

lpas ni cubela nadia buat footer sendiri for your every post pulak...footer, lagi simple, lg cntik...selamat berjaya!

Nadia said...

naluvkpop: sepatutnya nadia yg say thanks for u tau, ni terbalik pulak. hehehe

aah, kak noi mmg pandai design blog. Maklum la, orang IT. heheh..yang word lari tu sebab problem coding dari post (copy paste dr Ms Word punya pasal), bukan sebab header, sebelum letak header dah mmg cmtu. Boleh je betulkan tp sbb nadia malas nak amik port tu yg biarkan aje tu.heheehe

nanti nadia buat footer for every post pulak.Hehehe. Thanks tau, for header =D