Pages

Perempuan gedik: Sesuatu yang tidak terfaham

I know, it's quite random tapi ianya sesuatu yang aku rasa nak tahu sangat2.

Dalam tv selalu ada watak perempuan 'manja' (kononnya) yang mengada-ngada gesel sana gesel sini. Gedik sana gedik sini. Oh dengan lelakilah of course. Ala, watak penggoda tapi tak dapat tu. HAHA. Di dunia sebenar wujudkah?????? Atau ianya hanya dalam drama sahaja???

Siapa pernah jumpa perempuan macam ni?

Oh serius aku tak pernah jumpa lagi sebab tu aku macam tak faham dan mungkin tak akan faham. HAHAHA. Sebab macam pelik je kalau ada perempuan macam ini. Sebab perempuan kan biasanya malu2 kan so kalau perempuan yang terang-terangan macam tak tahu malu, aku rasa pelik sedikitlah. Oh fahamkah? HAHA.

Lelaki gedik aku pernah la jumpa. Ohh, adakah kerana aku perempuan? Mungkin kalau aku lelaki, aku akan jumpa lah perempuan2 gedik ini.hohoho...


p/s: Jangan tanya aku apa kaitan gambar dengan isi entri. Aku pun tak tahu apa kaitannya. Hoho.. Anggap sahaj sebab dia selalu berlakon watak ini dalam lakonannya.

p/ss: Pernah dapat gelaran 'gedik' dulu. Daripada orang yang tak pernah pun bercakap dengan aku. Takpe la, aku anggap saja itu bahan lawak untuk diketawakan bersama teman2 yang lain. Lawak gila aku rasa. Apa maksudnya gedik? Bukan gedik tu maknanya poyo2&gedik2 around boys ke? Wahhh, aku 'manja2' around boys? Jauh panggang dari api ok? Aku rasa orang yang sesuka hati menggelar orang gedik tu lagi gedik dan terserlah gedik dari orang2 yang dia kata. At least i'm not easily mix around boys (while she is). Aku gedik2 pun dengan friends (girl) or adik & kakak aku sendiri. =)

0 voice out: