Pages

Teori konspirasi?



Aku rasa ramaiii yang tahu pasal teori konspirasi. Bukan teori konspirasi blog kay. Ni yang illuminati, freemason etc etc. Aku tak nak melibatkan diri pasal benda ni. Aku tak menolak, juga tidak menerima. Bila membaca, aku mengetahui tapi tidak menolak, jugak tidak mempercayai 100%. Teori bermaksud idea. Idea boleh jadi salah, boleh jadi betul. Aku tak nak mengulas bimbang tersalah kat mana2.


Aku rasa bilaaku baca orang bincangkan teori konspirasi ni buat aku pening dan aku tahu walau betapa banyak pun aku baca, ianya takkan habis. Yang penting kita tingkatkan akidah dan amalan diri kita sendiri kan?



Daripada sebar emel tentang teori konspirasi, ada baiknya sebarkan emel tentang perkara2 Islam yang asas seperti solat, puasa,aurat etc etc. Ni aku tengok dok sebar2 teori2 ni diri sendiri tak insaf2 jugak. Sosial sana sini. Pegang2 antara lelaki perempuan. Yang lagi haru, still keluar masuk club. Eh? eh?

Betulkan diri sendiri dulu boleh? Setidak-tidaknya jaga asas dulu.



Ok bye!

p/s: Signature yang gambar kat bawah ni (kat bawah setiap post enry) aku buat sendiri. Nampak macam ada peningkatan sedikit la kan terhadap photoshop. Dulu nak edit gambar satu apa pun aku tak reti. La ni kalau setakat nak letak gradient2 tu di hujung jari jee (masuk bakul angkat sendiri).