Pages

Hoi hoi

Setelah hampir 10 bulan tak mengulang kebiasaan ini, semalam ianya terjadi jugak. Tidur lambat sebab tengok citer korea. Hahahaha. Semalam aku tidur nak dekat pukul 5 semata-mata nak habiskan episod citer ni.


neomu neomu neomu (100x) chuaaaaa. Mereka digelar 'hoi couple'. Bayangkan girl comel ni sebut "hoi hoi "sambil sengih2 dan senyum2 (macam dalam gambar atas ni). Comel kan? Perkataan yang kalau dalam BM macam sedikit kasar tapi bila disebut dengan cara nada suara yang comel, perkataan tu jadi comel la pulak.



Err..cerita apakah ini? Cerita hantukah?? Cerita magic-kah??? Teheeee. Esok lusa aku buat review citer ni eh ;)

Cerita ni 16 episod. Aku tengok plot episod 14 macam dah nak abis dah tapi since belum sampai episod 16 lagi buat aku tertanya-tanya dan curious dengan endingnya. Apa salahnya aku 'intai' kejap ujung episod 16 tengok kejap endingnya sebelum aku boleh tidur lena tanpa rasa tertanya-tanya kan kemudian esoknya bolehlah sambung episod yang belum tengok lagi. Maklumla , aku once rasa tertanya-tanya mesti aku rasa nak 'selesaikan' dan2 tu jugak. hahaha. Tapi tu la, mana best kalau intai2 episod last, tak thrill laaaaa. LOL.Tu yang jadinya tido nak dekat kul 5 tu. Itu pun setelah aku fast-forward mana2 scene yang aku rasa boleh skip. Agak-agak macam aku terlepas scene2 best, maka aku reverse balik.LOL.

The fact is, aku berjaga sorang2! Hampeh je nana, awal2 kemain konon2 stay up last2 dia tertidur. Aku rasa dia tak fokus tengok kot (kalau fokus mustahilll boleh tertidur). Aku kejut, dia bukak mata kejap pastu tidur balik, bukak mata kejap then tidur balik. Bila dah area kul 2-3 aku kejut, haremmmm tak bukak mata. Wae nana? Waeeee?? *tetiba*

p/s: Hong Sister (penulis skrip citer ni) suka buat trademark untuk citer2 dia kan? Ingat lagi citer YAB yang diorang jugak yang tulis skrip citer tu? Kalau trademark citer YAB ialah "Hyung Nimmmmm!!!", trademark citer kali ni pulak "Hoi hoi". Dulu aku macam pelik bila orang buat status kat FB 'hoi hoi' tapi bila dah 3-4 orang friends buat status ni so aku tahu la, ni mesti tak lain tak bukan mesti trademark citer mana2 ni. Tapi citer ni banyak trademark tau. Selain 'hoi hoi', trademark lain ialah 'neomu neomu neomu neomu (tak ingat bape kali neoumu ni yang pasti nak dekat 7 kali kot) chuaaa'- cara yang cute untuk express rasa suka terhadap sesuatu/orang, 'fashionista' etc etc.

4 voice out:

♥ Teacher Nonoi ♥ said...

OH.. citer ni lah yang Hoi Hoi dekat FB tu ek.. HAHA.. dah akak agak HOI HOI tu mesti versi comel.. hahahaha..

Fay said...

hoi hoi! XD

farah, s. said...

loveeeeeeeeeeeeee this!

Nadia said...

kak noi: comelnya pic profile akak ;)

aah kak, citer ni la hoi hoi kat FB tu.hehehe

fay&farah: XD