Pages

Shopping

Sabtu lepas aku keluar shopping kat Jalan TAR dengan nana. Aku borong ni


=)



Tak jadi beli shawl yang ada anting2 sebab terpesona dengan harga murah shawl yang ni (bulan depan je la borong shawl anting2 tu haha) dan dia ada dua tone kaler. Act, aku nak beli jugak shawl ni 5, anting2 5 tapi sebab harga borong shawl ni incredible murah so aku decide beli yang murah, lagipun lebih kurang je dengan shawl anting2 tu.hihi


Tadi pergi Jusco Selatan. All this while aku mencari toner . Sekali adik aku ajak usha2 kat The Face Shop. Sampai2 je aku dihampiri dengan ramah oleh promoter kat situ siap rekemenkan lagi produk apa yang sesuai . Takde plak dia nak kata “Beli yang ni je, yang ni murah. Yang kat situ mahal2.”. HAHAHA. Aku tengah perli siapa neh? AHAHA.


Aku terkejut sebab agak murah dari yang aku sangkakan. Mula2 ingat nak toner je. Pastu dia promote moisturizer letak kat tangan aku. Wahhh, sangat best moisturizer dia, letak sikitttt je lapisan dia kat tangan aku ada nampak macam shining2 sket. Tetiba rasa macam best sebab dia kilat2 bawah cahaya lampu. Tak pernah plak aku tengok moisturizer kilat2 ni. Ke semua moisturizer macam ni eh, aku je yang tak tahu? HAHA.LOL. Aku pernah pakai moisturizer SAFI BALQIS je. Macam tak ada beza pakai ke tak pakai ke. Hohoho..



Last2 angkut dua2.


Murah murah. Murah la dpd Skin Food ;P

Diskaun 20% + diskaun RM5=saving RM20 lebih. Oh ye, nak dapat kupon diskaun RM5 ni kene isi ada satu kad tu. Kad kecik saiz ala2 poskad. Isi punya isi dia macam koyakkan kad tu kepada half. Half dia simpan half lagi bagi aku pastu kata “Ini handsome man u boleh simpan”. Rupanya bahagian belakang tu ada ini la



LOL. Tak sangka betul dapat poskad ni. Bukan promotion dah abis ke 1 December dulu? Adik aku kata kalau aku beli before dia datang dulu boleh la dapat chance pergi FM Asia Tour tu (Lebih RM50 got the chance). Aku kata “Aku beli sebab memang nak beli , ikhlas tau, bukan sebab dia” Amacam, poyo tak ayat ni? Muahaha.



p/s: Kulit aku cenderung untuk membentuk jerawat halus(white head),so amik set tu. Agak2 macam tak bagus kang ,atau jerawat makin bertambah ke, aku tukar produk lain ;P

2 voice out:

♥ Teacher Nonoi ♥ said...

Macam cuba jaya kat muka je kan.. Hihi.. Shawl kedut-kedut yang takyah iron ke tu?

Nadia said...

aah kak noi. Yang ni style kedut2 takyah iron. =D